FAQ

Hoe worden de bestellingen verzonden?

Bestellingen binnen België worden verzonden via bpost.

Bestellingen naar Nederland worden verzonden met bpost of dpd.

Bestellingen naar Duitsland worden verzonden met dpd.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen met producten op voorraad worden verzonden binnen de 1 tot 3 werkdagen na ontvangst van jouw betaling.

Voor bestellingen met pre-order producten streven we ernaar om te verzenden de dag voor de release-datum zodat jullie het pakje kunnen ontvangen op release-dag.

Opgelet! Je bestelling wordt pas verzonden wanneer alle producten op vooraad zijn.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Verzenden binnen belgië kost 6,66 EUR. Wanneer uw bestelling hoger is dan 250 EUR verzenden we uw pakketje gratis.

Bestellingen die naar Nederland verzonden worden kosten 10,77 EUR. Gratis verzending vanaf 350 EUR.

Verzending naar Duitsland bedraagt 10,77 EUR.

Voor verzendingen naar andere landen –> prijs op aanvraag.

Hoe kan ik betalen op jullie website?

Belgische klanten kunnen kiezen voor overschrijving of betalen via bancontact.

Nederlandse klanten kunnen betalen via overschrijving of via iDeal

Duitse klanten kunnen betalen via overschrijving of Sofort.

Wij kiezen er bewust voor om geen paypal betalingen meer te aanvaarden. We willen de prijzen van onze producten zo laag mogelijk houden en door het percentage dat paypal toepast op de waarde van de bestelling is deze betaalmethode jammergenoeg niet haalbaar voor ons zonder onze prijzen te verhogen.

Ik koos ophalen, wanneer kan ik mijn bestelling komen ophalen? En kan ik mijn bestelling betalen bij ophalen?  Zodra wij jouw bestelling zien binnenkomen krijg je van ons een berichtje om af te spreken wanneer je kan komen ophalen. Kom je graag snel ophalen, dan mag je ons uiteraard zelf even bellen of mailen. Je kan je bestelling ook cash of met de qr-code (bestelling lager dan 250 EUR) betalen bij afhaling. Dan duid je bij je bestelling overschrijving aan.

Hebben jullie ook een fysieke shop?

Neen, momenteel hebben wij nog geen fysieke shop. Jullie zijn altijd welkom om bij ons thuis in Ophasselt jullie bestellingen te komen ophalen.

Ik kan een bepaald pokémonproduct niet terugvinden op jullie site.

Zoek je iets specifieks? Laat het ons zeker weten en dan kijken we of we voor jou dit product kunnen bestellen.

Ik kan geen bestelling plaatsen op jullie site door een technische fout.

Stuur ons een mailtje of bel ons even op en dan bekijken we hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen.